Dag 10 en 11: luxe in Las Vegas

5 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

The MGM Grand, M&M's World, het Excalibur, het vliegveld van Las Vegas en uiteraard de achtbaan van hotel New York New York. Dat is sinds vanmiddag het uitzicht vanuit onze kamer. En alsof dit nog niet genoeg is, is dit het uitzicht vanuit de Luxury Suite van hotel New York New York in Vegas, waar we twee nachten verblijven. Onze suite is ruim 100 vierkante meter groot en heeft een hal, een keuken, een eetkamer, een badkamer en als klap op de vuurpijl een fantastische slaapkamer met grote jacuzzi. Mét uitzicht op the Strip. We hebben nog nooit zo'n luxe kamer gehad. Het liefst blijven we hier drie weken!

Hoewel dit wel een hoogtepuntje is, hebben we nog meer leuke dingen gedaan in Las Vegas. Gisterochtend zijn we gaan shoppen in de Premium Outlet Mall. Jeroen is goed geslaagd. Ik ben alleen een paar Allstars rijker. Maar gelukkig hebben we San Francisco straks ook nog om te winkelen.

Na het shoppen reden we naar ons hotel. Onderweg, toen we voor een stoplicht stonden, zagen we vlakbij een arrestatie. Wel 4 politieauto's en 8 agenten met getrokken wapens arresteerden vlak voor onze neus een man en een vrouw in een auto op de parkeerplaats. Sensatie! Even later hebben we ingecheckt in ons hotel Grand, direct bij Fremont Street Downtown Las Vegas. Daar was een hoop te zien en te beleven, zoals bandjes die aan het spelen waren, lichtshows boven ons, casino's, winkeltjes etc. Later op de avond vonden we een mooie plek om een drankje te doen. Vanaf daar konden we de Chinezen, gangsters, zwervers, straatartiesten, toeristen en de vele andere soorten mensen goed bekijken. We keken onze ogen uit.

Vanochtend hebben we 'uitgeslapen'. We wilden naar het waterpark Wet 'n Wild, maar die was helaas gesloten. We zijn daarom naar een ander waterpark gereden. Leuk vermaak voor een aantal uurtjes met dit weer.

Waterpret maakt hongerig, dus we besloten te eten bij het Sunset Hotel. Tijdens onze vorige vakantie was dit erg goed bevallen, want je kunt eten van een groot en heerlijk buffet voor weinig geld. Bij toeval kregen we nu korting met het toegangsbewijs van het waterpark. We betaalden samen maar $ 8,50 voor ons tweeën (inclusief drinken!).

Direct na het eten zijn we naar hotel New York New York gereden. We boekten een Premium Kamer met uitzicht op de strip, maar de baliemedewerkster vroeg of we een upgrade wilden naar een Luxury Suite.  De extra kosten vielen ons nog mee, dus: uiteraard! Hoe vaak krijgen we nu deze kans? Echt vet!

We doen ons best om morgen nog wel even van onze kamer te gaan om de rest van the Strip te bekijken ;)

1. Linda:
    6 september 2016
    Dat klinkt goed!! Ik ben zeer benieuwd naar de foto's!
  2. Marion:
    Wauw! Gaaf hoor!
  3. Pia Wedda:
    6 september 2016
    Wat bijzonder, ja ik kijk ook uit naar de foto's van jullie luxe verblijf.